Fredagsmys med bowling

Nu har man fått i sig lite mat och snart ska vi åka och bowla.
Jag är rätt trött efter att ha jobbat. Visst, det var bara halvdag men när man inte jobbat på ett tag, och det är första dagen man är själv i butuken så kan man känna sig lite trött i huvudet.
Hoppas bara jag gjorde rätt!!

Häromdagen så tog jag mig tid och lade en ansiktsmask. Rödlera från Arizona...man måste ju alltid prova!

 

Så här ser man ut med rödlera i ansiktet.
Kanske kunde ha sett lite gladare ut!:)

Jag brukar vara lite skeptisk till dyrare krämer/masker etc. Men man kände verkligen hur den verkade i ansiktet. det blev väldigt stelt men 10 minuter går fort. Len som en babyrumpa var man efteråt!


Kommentarer
Postat av: Elin

kanske ska ta och testa den där!^^ Jag brukar köpa "engångs" paket... Vad kostade den där?

2010-11-12 @ 22:46:05
URL: http://dollyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0