10 minuter vid en polsk dator

Sitter hemma hos min morbror och da passade jag pa att lana Darias dator for Vicki sitter vid den andra.

Imorgon ar det sista dagen hos mormor och morfar. Samtidigt som jag har sa mycket att gora hemma sa har det varit ratt skont att komma bort ett tag. Imorgon ar det dags for hemresa. Nattbaten vantar sa da slipper man rakna timmarna for dem sover vi bort.

Jag hade en dag da spralligheten tog over men det var inte sa mycket mer an att jag fatt jobb.
En dag i veckan men det passar mig perfekt!
Fjarilarna lever for fullt nar jag tanker pa det for det ar mycket som jag maste lara mig. Som tur var sa gav Lotta mig papper sa jag inte ar helt efter. Bra att man fatt trana lite pa mamma och syrran.

Nu ar det tydligen dags att promenera hemat i regnet..forhoppningsvis slipper jag regnet imorrn sa man hinner med de sista inkopen.

Tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0