Tacka fan för musiken!!


Jag brukar stå ut med mycket. Att Växjö är den sjunde staden jag bor i, sedan jag tog studenten, säger rätt mycket!
I vanliga fall är tålamodet rätt bra. Och jag kan knappast säga att det blivit sämre efter att ha jobbat på skola men nu börjar den försvinna. Sakta men säkert så...
Orsaken: REGN
Jag blir både deppig och smått förbannad. Hur mycket regn kan det falla ner från himlen!? Det måste finnas ett slut någon gång! Det var en som sa till oss, innan vi flyttade hit, att maj månad är den soligaste. Han kan ju dra nå gammalt över sig. Vi har sett solen 2 gånger!

En liten solglimt, skapad av mig själv, är musiken. Vad den kan påverka! Jag tackar och bockar för Spotify. Den har varit min räddare vid några tillfällen. Det blir kanske lite synd om grannarna som får höra "skönsången".

Jag vet inte om Johan blivit gammal, missar chansen då jag bestämmer mig för att vilja ha barn, hade tråkigt eller om han bara tyckte synd om mig igår.
Killarna var på nå jippo på stan och jag trodde han skulle komma hem efter tre. Prick vid midnatt kliver han in. Trodde inte jag skulle bli så glad som jag blev för Kenzo är inget bra sällskap efter 23. Några timmar kan ibland göra stor skillnad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0