När får man egentligen nog?

Johan har en förkärlek till att spela vissa låtar tills man inte orkar höra dem mer. Någonsin. Nu har han hittat en låt som tydligen är jättebra! Jag säger inte att den är dålig men efter tag så hör man inget annat för låten spelas om och om igen. Även i sitt eget huvud. 
Något som jag inte tål är när människor spelar musik i sin mobil så att alla hör. Det finns hörlurar utav en anledning. Använd dem! (Speciellt när ni sitter på bussen)

När vi var på kvällspromenad med Kenzo så skulle han absolut spela låten i mobilen. Jag fick springa runt på gården och ta en massa småvägar tills han slutade.
Som vanligt så var det för att reta mig och han tycker det är lika roligt varje gång. Tycker han ja!



Vad tycker ni? Är den värd att spelas dygnet runt?

Kommentarer
Postat av: Klemenz

Tröttnade efter 5sek. xP

2010-05-27 @ 10:27:32
Postat av: Grace

Nej, det går inte ens att dansa till........

Vi tycker synd om dig....

en gång, sen räcker det :-))))

2010-05-30 @ 20:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0