Sol i sinne och nu sol ute!

Allt jag ville var att hitta en veterinär, gå dit med Kenzo och få hjälp med hans öroninflammation. Men icke då! Här ska det snackas i 5 min om öppettider bla bla bla och sen kommer det ändå ingen signal. Och åka långt bort åt h för att få tag på någon ska inte behövas. Hur svårt ska det vara i den här stan!?
Det känns som att de gör allt svårare för sig själva. Vi svarar mellan 8-9. Men tänk om jag vill boka idag, till kl.9 imorgon, så jag har en tid bekräftad utan att behöva stressa? Sånt här gör mig galen!

En bra sak är att solen äntligen visar sig. Hörde på vädret imorse att det skulle bli ca 20grader nästa vecka. Finally!

Har börjat titta lite i stan med tanke på naglar. Jag hara bara sett ett ställe som gör naglar och de gör enbart i akryl. Jag gör ju i gelè...

Kanske dags att våga ta steget och öppna eget?
Ha ett eget bord på salong?
Vidareutbildning?
"Vanligt" jobb?

Alldeles för många tankar och alldeles för mycket tid att tänka så nu blir det lunch. Sen tänker jag sätta mig och göra lite fler nagelmönster. Tiden går fort och jag får träna på något som är roligt!
De här gjorde jag igår kväll.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Du är så duktig Nathalie! Jättefina!

2010-05-11 @ 21:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0