Lägenheten

På en vecka borde man hinna fixa en del med lägenheten. Det har ju inte varit det bästa vädret vilket resulterat i att varken jag eller Johan haft nån lust att köpa saker. Men nu har jag kommit underfund med hur jag vill ha det. Det har varit rätt bra med regn då jag suttit på nätet som en tok och tittat på inredningssidor. Så här långt har vi kommit nu...


Gardinerna ska bort. Johan satte upp dem för att det inte skulle se så tomt ut men det ska upp en svart kappa.
Sen ska det in ett soffbord och blommor i fönstret. Sen är det rummet klart!


Gaveln ska bort (så fort Johan ger sig) för den går mig på nerverna! En vit byrå ska under hyllan där alla kläder ska förvaras i stället för de fina ställen vi har nu. Så lite mer ska införskaffas innan vi är vi nöjda.

Köket tänker jag inte visa innan det är klart för där är det kaos just nu. En sak som är säker är att den här affischen ska ramas in och sättas upp på köksväggen.


Så typiskt mig att ha de små detaljerna klara först men jag kunde inte låta bli när jag hittade den här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0