Jag blir så glad, trallallallalaaaa!!

Nu är det äntligen bestämt!!
Jag vet var, jag vet hur och på ett ungefär när.
Jag vet inte hur många gånger vi försökt komma iväg. Inga mobiler, ingen hund och inget folk vi känner. Jag vill att vi ska vara helt ensamma! I juni har vi varit tillsammans i 8 år och vi har då inte direkt rest jorden runt. Vi har varit i Polen. Inte fy skam det heller men för mig räknas det inte som en utlandsresa utan mer som ett andra hem, så...

I den här poolen kommer jag troligtvis att hitta Johan då jag själv har solat hela dagen. (vissa måste kämpa för sina fräknar)

Jag längtar!!!

Från det ena till det andra....
Lägenheten är färdigmöblerad och nu fattas bara köksbord och soffbord. Allt som ska köpas är ialla fall hittat så nu får det helt enkelt ta den tid det tar.

 


Ursäkta röran!

Gaveln är kvar så sovrummet är inget jag tänker visa två gånger. Jag får äntligen åka till ett varmt land så projekt "få bort gaveln" tar vi efter semestern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0