Glitter och paljett period

En bra sak när man flyttar är att man får gå igenom alla saker man har. Och en sak, som jag vet att Johan absolut ville gå igenom, var mina skor. Jag tycker inte att det är så farligt då jag använder många av dem. Om dem ändå blir använda så borde det inte vara något problem. Fast jag kan samtidigt förstå då jag har lite svårt att kasta skor som inte används.
I den här flytten tror jag nog att minst 4 par skor kastades in i soprummet. De första var sneakers så nu måste jag ju fylla på.
 
Me like Adidas!

Nu börjar sommaren närma sig, sakta men säkert, och naglarna kan ju inte se sämre ut. Jag har hamnat i ett litet beroende vad gäller glitter och paljetter.


Sommarens färger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0