???

Jag kan bli galen (värre än vanligt) på att inte veta saker. Jag är alldeles för nyfiken av mig. Undra om jag fått det från mamma eller pappa?
Om några timmar ska vi träffas utanför kansliet och sen ska vi göra ???. Det är såna här saker som gör att jag inte har någon större lust att följa med (men som vanligt så gör jag det ändå)

Gick ut med Kenzo imorse och tanken var att vi skulle gå till den stora skogen, hitta ett spår och sen jogga. Men så blev inte fallet. Jag kunde inte hitta spåret. Det såg inte alls ut som sist- enligt mig. Så för att lösa joggingproblemet så fick det blir två varv i den lilla skogen. Det blev kanske bara en 10 min efter 30 min promenad men det fick räcka för i dag. Det blir mycket tråkigare om man inte hittar. Man springer runt som en yr höna.

Johan kom nyss hem så det är dags för hemmafrun att fixa någon form av lunch...haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0