City

Jag tänkte ta mig en sovmorgon, vilket Kenzo inte uppskattade, så han väckte mig runt 8. I vanliga fall brukar vi vara uppe redan vid 7. Men har man sina rutiner så vill man gärna följa dem och i hans fall gällde det mat. Det vara bara att kliva upp och göra allt. Sen var det bara att fixa till sig då jag inte klarar av att somna om när jag väl klivit upp.

Vi tog en sväng ner på stan. Jag ville se hur lång tid det tog att gå ner. I mitt huvud var det ungefär som i Uppsala men det var det inte alls. Vi bor rätt centralt ändå. Det tog bara en kvart att gå ner till city. Kenzo älskade promenaden. Nya gräsmattor. Nya hundar. Nya dofter. Det finns mycket att upptäcka.

Imorgon ska vi åka iväg med Växjö Lakers och äta middag, tror jag. Som vanligt får jag väl veta vad som ska ske när vi väl är på plats. Att ta reda på saker i förväg är inte Johans styrka. Jag skulle gärna ringa och kolla men det känns inte riktigt som det passar sig. Det får bli en överraskning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0