Uppsala

Imorgon sticker jag till Uppsala. Då är det fest på lördag och sen blir det en lugn måndag med Angie. Det är lite synd att Johan inte kan följa med då många ska vara med på festen men men...Så är det ibland! Jag kan nog festa för han med skulle jag tro.
Det är 5 veckor sen jag träffade alla så det ska bli riktigt roligt!

Min mamma var så snäll och gav mig ett par skor som jag nu ska försöka gå in tills imorgon. Typiskt mig att göra allt i sista sekunden. Jag får väl avsluta kvällen med att gå barfota. Har gjort det förr och kan göra det igen...


Kommentarer
Postat av: Grace

tycker du att jag var snäll ?????????????????

det var gulligt av DIG :-)))))

2010-06-18 @ 20:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0