Midsommar 2010

Tidigare idag vi åkte hem till min farmor och blev bjudna på midsommarlunch. Mina syskon, pappa och farfar var också där.
Nu visar klockan 21:45 och midsommarfirandet är slut för min del...efter att jag druckit upp min Rosa Panterdrink som Johans brorsa fixat. Eller är det kanske nu som festen börjar?


Imorgon blir det att kliva upp tidigt. Först är det morgonpromenad och sen ska väskan packas klart. Vid halv tolv åker vi. Längtar!

Jag fixade lite naglar igår eftermiddag. Det var ett tag sen jag gjorde två på samma dag. Mina måste lackas innan vi åker för blir det minsta glipa så kommer de lossna när jag badar i poolen. Jag vill gärna ha kvar alla naglar under semestern. När vi kommer tillbaka måste mina göras om och jag är sugen på något mönster. Jag har en vecka på mig att komma på något nytt.
 
Svart med vita blommor                 Fransk förstärkning med stickers





Kommentarer
Postat av: nicole

fina naglar

2010-06-25 @ 23:18:33
Postat av: Miiia

Jag vill oxå fixa mina naglar med mönster!!!

2010-07-14 @ 00:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0