Jag o 30 dagars listan

Det finns de som vill veta mer om mig och för att göra det enkelt så gör jag som många andra och kör med 30 dagars listan.
Eftersom det är första december idag så tänkte jag köra igång med listan idag och fram till min födelsedag. Jag kommer troligtvis inte vara lika seriös som andra men ni får veta något varje dag.

Dag 01 – Vem är jag?
Dag 02 – Min dag
Dag 03 – Min kärlek
Dag 04 – Mina föräldrar
Dag 05 – Mina syskon
Dag 06 – Som barn:
Dag 07 – Om jag vann snuskigt mycket pengar..
Dag 08 – Mina närmaste vänner
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag
Dag 11 – 5 saker du inte vet om mig
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Jag skulle inte klara mig utan..
Dag 14 – Foton som betyder mycket
Dag 15 – Mina ovanor
Dag 16 – Framtidsvisioner
Dag 17 – Favoritminnen
Dag 18 – Det här är vardagslyx för mig
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina favoritböcker/filmer
Dag 21 – Om det här vore min sista dag
Dag 22 – Foton genom livet
Dag 23 – 20 låtar från min Spotify
Dag 24 – Det här får mig att må bra
Dag 25 – Mina rädslor
Dag 26 – Smeknamn jag har och varför
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Ett brev till någon
Dag 29 – Det här saknar jag
Dag 30 – Min dag i bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0