Dag 6 -Som barn

Jag skulle kunna göra det lätt och ringa mamma för att fråga henne hur jag var som barn. Lätt som en plätt!!
Men så kul ska vi inta ha det..jag ska nog ge mig på den här själv.

En sak som är säker är att jag hade stenkoll på min roll som storasyster. Att skydda dem från alla elaka barn på t.ex tennisplan var det ingen tvekan om. De skulle lyssna på mig om inte våra föräldrar var i närheten och jag ville veta allt som hade med dem att göra.

En annan femma var det när vi fick våra påskägg. När mitt godis var slut (och bara de äckliga var kvar i ägget) så hämtade jag Christer, satte oss bakom soffan, och så hällde jag ut allt godis på golvet. Han var så liten så han förstod inte vad som var på gång. Sedan började jag dela upp allt godis. En till dig, två till mig..jag var en liten ful jäkel! Hehe, man kan ju bara skratta åt det idag!


Den här lilla tjejen älskade att äta snö och så klart så trodde hon att ingen såg henne.


Kommentarer
Postat av: Krzys

ja... när du räkna 3 till mig så hade ja st totalt men 3 till dig va 3st på en gång :O

2011-01-03 @ 18:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0