Dag 5 -Mina syskon

Till att börja med så kan jag berätta att vi är 5 barn i familjen. Japp, 5 st och innan era tankar börjar skena iväg så kan jag berätta att vi har alla samma mamma o pappa.

Efter mig så kommer Christer.
Han är 22 år. Gifte sig med Nadia i höstas och bor i Norrköping. De har dottern Emilia ihop och så får vi inte glömma hunden Doris.

Sedan har vi Peter. (Peppe)
Han är det syskonet som har en av varje sort i syskonskaran. En stor -och lillebror samt en stor- och lillasyster. Det är inte illa det! Han är 19 år och jobbar för tillfället som morgontidningsutdelare. Han spelar amerikansk fotboll och kommer, förhoppningsvis, åka till USA nästa år för att spela där.

Efter det kommer Martin.
Familjens lilla mun. Mamma har alltid sagt att han borde bli advokat för han skulle vinna sina fall genom att prata sönder de andra. Han är 17 år, går på gymnasiet i Västerås och har flickvän.

Sist men inte minst har vi Victoria (Vicki)
Handbollsgalen tjej! Hon är 14 år men har redan avverkat ett distansförhållande. Älskar allt som har med mode att göra. Kvällarna spenderas gärna framför tv-n med en bra film och kanske något snacks till.

 
Bild från 2008


Kommentarer
Postat av: victoriaotrander

avverkat ett distansförhållande :S?

2010-12-05 @ 17:18:15
URL: http://vvickke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0