Dag 18- Det här är vardagslyx för mig

Jag försöker alltid att ha mina krav på vardagslyx rätt låga ändå för att inte bli alltför bekväm och hamna i ett dåligt mönster. Då blir man nästan lite för lat.

Det blir nog lättast om vi tar exempel för annars kommer det bara att bli rörigt.

Att gå ut på restaurang.

Jag vill klä upp mig lite mer än vanliga fall. Det ska vara planerat och det ska inte vara på någon snabbmatskedja.

Hundledig
Nu har inte vi några barn men våra hundar är nästan lika krävande som ett. Så att få vara ifrån dem ett tag och göra sådant som man annars inte hinner/kan blir lyx.

Sedan finns det säkert flera saker att skriva men det här är vad jag kan komma på nu. Ha en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: victoriaotrander

sv: ääääääääh ;)

2010-12-18 @ 23:21:17
URL: http://vvickke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0