Dag 11 -5 saker du inte vet om mig

Var tvungen att skynda mig upp imorse och sticka iväg till jobbet. Igen. Men jag tycker det är skoj! Så länge det finns något att göra och man har kunder i butiken så går klockan ändå rätt fort.

På vägen hem började jag fundera på vad ni inte vet om mig. Det var mycket svårare än väntat men jag fick nog ihop en liten lista ialla fall.
Here we go....

* Jag föredrar salt framför sött

* Växjö är den 7:e staden jag bor i (Västerås-Timrå-Halmstad-Nyköping-Arboga-Uppsala-Växjö)

* Föredrar att läsa böcker på engelska (Speciellt Sophie Kinsella)

* Jag åker ingenstans utan min favorit sovkudde

* Har tjatat på Lasse Brandeby att fika på cafèt jag jobbade på i Halmstad...kl. 3 på morgonen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0