Söndag

Då var man hemma igen då...gick med Therese hem till Christine för att käka lite och snacka skit. Ibland är de bästa kvällarna så. När man bara tar det lugnt. Men då menar jag inte att de vilda kvällarna är sämre. Absolut inte!

Jag hade lite småtråkigt mitt på dagen så då målade jag om tånaglarna. Man måste ju prova lite annat och då är det bäst att prova på sig själv först. Vet inte riktigt om jag blev jätteförtjust i det men det duger.



Imorgon ska vi hämta Pixie!! Det känns så konstigt att vi ska ha en till hund. Det är som jag sa till Therese- varför ska man ändra på något som fungerar bra? Egentligen? Men å andra sidan så vill vi ha en till och ska vi ha en så är det ju nu. Men jag kan ändå inte låta bli att spekulera med mig själv.

Ska försöka sova lite för det kan bli några nätter utan ordentlig sömn...

Kommentarer
Postat av: victoriaotrander

coola fanimig ;)

2010-08-23 @ 00:07:30
URL: http://vvickke.blogg.se/
Postat av: Lina

hej :) kul att hitta din blogg så man kan följa hur det är i vxö! trivs ni bra i lägenheten?

hoppas det går bra med hundvalpen :)

2010-08-24 @ 11:03:42
URL: http://liinaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0