Nu börjar det...

Även om det bara var en träningsmatch så är det nu allt startar. Hockeysäsongen.
När förra säsongen tog slut tyckte jag att det var rätt skönt då den blev väldigt utdragen och jag ville resa. Nu kom resan mycket senare och jag hann börja längta efter hockeyn igen. Jag såg t.o.m en repris...(det är nästan så man skäms lite

Det var inte så mycket folk i hallen, som jag trodde med tanke på allt jag hört, men 1000 personer var där och man hade kunnat tro att det bara var i klacken. Som de lät! Jag är van vid medgångssupportrar så det här var nå nytt. Rätt kul ändå med tanke på att det "bara" var en cup.

Match idag igen...den här gången mot Karlskrona.

Kommentarer
Postat av: victoriaotrander

sv; ska jag skcika dom på e-mail? :)

2010-08-07 @ 13:22:33
URL: http://vvickke.blogg.se/
Postat av: Elin

haha ja fyfan aldrig mer bäckby! Vi ska nog sälja resten i Hallsta istället där folk fattar vad sakerna är värda ^^ Ska du gifta dig nästa år eller va sa malin!? vi va helt galna igår XD jag ringer dig sen!

2010-08-08 @ 13:49:29
URL: http://dollyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0