KENZO!!

Jag älskar min hund men ibland går han mig på nerverna. Ända sedan J åkte till Finland så har han varit lite före mycket. Han har koll på mig hela tiden och igår vaktade han mig när han hörde folk i trappen. Det var rätt roligt att se hur han spände sig och satt vaktandes mellan mig och ytterdörren. Han är mer beskyddande än han i vanliga fall visar.

Ialla fall...han har väckt mig varje morgon (strax innan 8). Han gör det rätt bra ändå. Han tar tassen och petar försiktigt på min haka. När jag väl vaknat så kan jag inte somna om. Rätt drygt då jag inte sover så bra när J inte är hemma.

Imorgon kväll ska vi hämta hem Pixie men innan dess ska jag vara hundvakt åt Ozzy. Hoppas han tröttar ut Kenzo så vi kan koncentrera oss på Pixie första timmarna i hennes nya hem. Tror inte det kommer gå men jag kan alltid hoppas!


Tokhund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0