En dag i taget

Det är mycket som händer på en gång nu. Ena stunden håller man på att bli galen av tristess och nu får man knappt allt att gå ihop! Tänk vad en liten hund kan ändra ens vardag.

Det blev inte så mycket sömn inatt. Kenzo gick runt hela tiden. Han undrade säkert vem det var som låg i hans säng. Och när han gick så vaknade Pixie vilket gjorde att jag också vaknade. Så till slut var alla vakna förutom Johan. (ovanligt!)


Favoritleksak


Hon hittade leksakskorgen på en gång


Liten å stor




Kommentarer
Postat av: Andy

Hej! Snygg blogg :)

Allt bra annars?

fina bilder också!

2010-08-24 @ 15:39:39
URL: http://onlyandy.blogg.se/
Postat av: Sabina

Herregud, jag tror jag dör.

Den sista bilden är så söt att jag nästan svimmar. Kan man få låna båda bebisarna? Det går bra att skicka dem med flyg. :)

Grattis till Er nya lilla tös.

/Sabina och Elias

2010-08-24 @ 19:15:42
Postat av: Elin

Va söt hon är!!! ^^ Åhh vill träffa henne ^^

2010-08-25 @ 12:21:32
URL: http://dollyblossom.blogg.se/
Postat av: elin r

hur söt som helst!!

2010-08-31 @ 13:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0