Bra eller dåligt?

Fast jag bara är hemma med hundarna just nu så är det så himla skönt att det är fredag! J ska på någon cup men på måndag är han ledig från träning. Vad skönt det ska bli med sovmorgon (för mig) och kunna få lugn å ro (jag) och sen ska jag nog ta egentid och träna (bara jag). .

Förut när jag pratade med mamma så nämnde vi skillnaderna på valp och småbarn. Det är så mycket jobb med båda! Bara för att det är ett djur så kan man inte bry sig mindre. De är precis lika beroende av en som ett litet barn men visst är det skillnad. Ett är djur och en är människa. Sen är det väl inte så mycket mer (i mina ögon).

Läste ett blogginlägg som fick mig att reagera lite. Hon tyckte att djur är det mest opraktiska man kan skaffa sig.
Det är lätt att säga om man aldrig haft ett djur tidigare och fått uppleva vad de faktiskt kan betyda för folk.
Varför nämna något som man inte har det minsta erfarenhet av?



Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken dum kossa som skriver så =O Hon har väll bara haft gulfiskar som kära husjur.

2010-08-28 @ 19:40:21
URL: http://dollyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0