Allt på en gång!!

Ibland känns allt så himla konstigt. Det är saker i ens vardag som ändras så fort att jag knappt hinner känna efter. Men det är bara att hinna ikapp alla händelser så man vet var man befinner sig någonstans...lite luddigt men det är så det är i mitt huvud just nu.

I alla fall så har det varit en stressig förmiddag. Först cyklade jag ner till kansliet och sen till ÖoB. Det var nån som tog tandkrämen när han skulle till Finland!!
Så klart så skulle det regna när jag skulle hem så så fort en lucka kom så trampade jag utav bara H för att hinna hem. Christine skulle komma förbi med Ozzy och se om han gick ihop med Kenzo. (Jag ska vara hundvakt på måndag)

Ikväll ska jag å Therese hem till Terese för att äta lite gott och lära känna varandra.

Hoppas på långa timmar tills på fredag...om ni bara visste vad vi "hockeytjejer" ska göra då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0