Sol inne

Vad jag längtar efter att kunna sitta ute i solen på balkongen istället för att ligga på golvet i vardagsrummet..men man får göra det bästa av situationen. Franska balkonger är inte att leka med.
Jag har suttit och pluggat om naglar i 2 timmar nu så jag kände att jag behövde ta en paus från läsandet. Fast jag läst mycket och känner att jag kan det mesta så blir det ändå tvärtom när jag väl sitter där med pärmen i knät. Det känns som att jag inte kan något! Konstigt det där..

  

 
Underbara bakade potatis!


Johan är på jobbet och bjuder alla på smörgåstårta. Jag hoppas verkligen att han inte springer runt överallt för då kommer det knappast finnas en liten bit över till mig. Smörgåstårta är ju så gott!

Nej, nu har jag inte tid nå mer. Dags att fixa något till den kurrande magen och sen sätta sig på golvet för att fortsätta plugga. Jag har ju inte all tid i världen -även om jag skulle vilja det ibland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0