Nu börjar det synas...

Det är inte mycket kvar i lägenheten nu...nästan allt är nerpackat. Förutom det viktigaste så klart.
Johan har verkligen varit den som tagit tag i det hela och fixat det mesta medan jag tittat på. Nej, skämt åsido, jag har faktiskt hjälpt till. Det blir väl jag som får ta tag i slutstädningen.
Samtidigt som jag inte vill ha allt nerpackat så tidigt så blir det ju faktiskt skönare tll veckan då man bara kan ta det sista.

Blev lite sur över att inte kunna fixa tatueringen i maj men jag ska kolla om det går i sommar. Rätt drygt då man inte kan vara ute i solen men jag kan inte gå med en ofärdig tatuering. Matte har förhoppningsvis inte semester samtidigt som oss. Men det ger mig mer tid att klura ut hur jag ska bygga på den på benet. Det hade nå gott med sig ändå!

  Kanske en sån här?

Kommentarer
Postat av: maria

säg till när du ska t matte, ja vill oxå =)

2010-04-27 @ 08:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0