Jag =Nagelteknolog

Äntligen så har jag gjort både det teoretiska och det praktiska provet och klarat det! Jippie!
Vaknade redan klockan 4 imorse, pigg dessutom, men lyckades somna om. Sen var det bara att åka till Stockholm. En sak måste sägas.: Jag är inte ett dugg avundsjuk på alla som pendlar. Fy fasen alltså! Vi satt i bilkö i 40min men hann ändå i tid.
Jag började med det praktiska och det var ett bra val, så här i efterhand, för det var det längsta och mest krävande momentet. Johans mamma var min modell. Tänkte att jag kunde ta två flugor i en smäll. Hon har velat fixa sina naglar så länge nu så det passade perfekt att göra dem idag.


Så här blev naglarna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0