Vill ha vår

Sitter och tittar på vädret...kylan kommer tillbaka! Men typiskt!

Mentalt börjar jag ställa in mig på att våren kommer snart. Det är alltid så efter nyår. Finns det inte kvar massor med snö och är kallt, ja då kan våren faktiskt börja smyga sig på tycker jag.
Ska inte gnälla alltför mycket! Det är ju faktiskt ljusare ute och det är skönt.

Johan har börjat träna lite smått och det går bra. Så himla skönt!!
Satt inne på forumet och läste lite igår. Så tröttsamma människor det finns. Herregud! De kallar sig fans men har noll koll och ljuger gör de också. Tröttsamt!
(Nu gäller det bara vissa) 
Jag skulle vilja bjuda hem dem "fansen" så kan de få se hur ens vardag är. Då kanske de håller tyst framöver. 
Nog om det...

Vickis lägenhet börjar likna något att bo i. Sovrummet är i princip klart och vardagsrummet ligger inte långt efter. Tror hon längtar efter att få bo där på riktigt nu.

Ha en trevlig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0