Äntligen!!

Tog mig till ishallen för att se matchen ändå. Trodde inte jag skulle orka men hoppades kanske lite på att mina nerver får det hela att sätta igång. Sedan var jag även nyfiken på att se spelet efter alla ändringar. 

Nervös som en dåre tog jag mig igenom hela matchen. Så himla skönt att de kunde vinna! Det hade kanske inte skadat om de gjort fler mål på de 49 skotten de sköt men ikväll räckte det med ett mål. Tänk att tur inte är något vi har haft på vår sida. Tur att slit lönade sig och att de tog 3 poäng. Det var viktigast!

Sedan var det inte mycket folk i hallen men de som var där skötte sig utmärkt!! Stöttade och hejade in i det sista. Bra jobbat!
Nu kanske jag låter tråkig men hellre lite publik som stöttar än en full hall som sitter knäpptysta...eller har jag fel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0