En applåd och en tankeställare

Jag kan inte ens i min vildaste fantasi tänka ut hur min mamma lyckades ta hand om fem barn. Japp, 5!! Stor eloge till henne.

Jag har fullt upp med två barn här hemma och det är knappt så jag hinner med det.
Jag försöker verkligen att agera lite "supermorsa" men det är för att jag vill hinna med allt som jag gjorde innan vi fick Josefine. Och jag gör det men på bekostnad av min stubin (den existerar knappt), min sömn och ibland blir jag bara otrevlig. Den sistnämnda drabbar mest Johan...

Men just att jag är medveten om detta irriterar mig mest för jag fortsätter att köra på. 
Den dagen jag börjar få ordentliga rutiner med Josefine så blir allt enklare men vi är inte där än så jag får helt enkelt försöka varva ner. Lättare sagt än gjort men det är ett måste! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0