K.a.o.s

Vi är mitt uppe i all matlagning. Lokalen fick vi tillgång till redan igår kväll så det mesta är klart där inne. Thank god!
Dekorationerna är kvar- sedan är det klart!!

Vi var uppe till halv ett igår och donade i köket. Det kändes som om det aldrig skulle finnas ett slut på det hela.
Vi hade trots detta koll på läget. Svårt att tro när man ser vårt kök.

Nu har jag varit i köket sedan 6 imorse. Andra plåten med kycklingklubbor är i ugnen och sedan är det bara fläskfilén kvar.

Själv ska jag tvätta håret, fixa naglarna, göra chokladbollar med Bella och fixa min färg då jag tvättat bort allt på händerna. Så klart...
Tur att man bara tänkt gifta sig en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0