Polen

Då var vi tillbaka i Växjö igen efter en 5 dagars tripp till Polen.
Jag kommer nämligen jobba hela sommaren så det finns inte tid till någon resa då. Jag ville verkligen att mormor och morfar skulle få träffa Isabella innan hon blir äldre. Hon är ju mitt i att upptäcka sig själv och världen runt om henne. Mys 

Samtidigt som Johan gillar att vara i Polen så var han nog även glad över att få komma hem. Vi gick väldigt mycket, överallt, varje dag. Vi tog oss till och med en promenad till Tyskland.


På båten


Tittar ut genom fönstret


Promenad i Ahlbeck


Johan i Tyskland, jag i Polen och Isabella i båda länderna



We went to Poland to visit my grandparents. They were so happy to see us!
Germany is so near so we took a walk and just had to take a picture when I´m in Poland, JJ´s in Germany and Bella is in both countries.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0