Sömnproblem

Det är samma visa varje gång Johan ska åka bort på långresor- jag kan inte sova!
Jag har blivit så trygg med att ha han liggandes bredvid mig att när han inte gör det så vet jag inte hur man somnar. Knasigt då jag är helt slut i både kropp och huvud!

Kenzo ligger vid mina fötter och vaktar oss. Pixie, till skillnad från mig, sover som en stock! (antar att hon känner sig trygg med Kenzo)



I`m having a hard time sleeping when JJ isn`t home.
Kenzo is my guard and Pixie is sleeping like never before!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej! :)

Satt och kikade runt på lite bloggar och kom in på din :) Tänkte om du ville ställa en fråga på min frågestund på min blogg :) Fråga vad du vill! :D Tack i förhand :)

www.nattstad.se/jossehaugen

2011-08-24 @ 00:34:17
URL: http://nattstad.se/jossehaugen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0