Dag 8 -Mina närmaste vänner

Under många år har jag flyttat runt och lärt känna massor med människor!! Det har varit en av fördelarna med detta flyttande (för min del ialla fall eftersom Johan bara slängs in i det varje gång)

Men man har dem som alltid finns där och som jag känt i praktiskt taget hela mitt liv. Ni vet vilka ni är...darradarradammm!!- Elin o Malin.
   Det jag tror varit en av de viktigaste punkterna för oss är att vi inte måste höra av oss, till varandra, varje dag för att vara vänner. Vi vet att vi alltid finns där för varandra, oavsett vad. Om det nu är något kl.3 på morgonen, so be it!

Ibland känns det som att jag skulle kunna göra vad som helst för att få en -sova över natt med tjejerna igen. Då när man låg och pratade hela natten om allt möjligt. Men vi kör väl en London resa istället och tar det då kanske..vad tror ni om det tjejer??
Saknar er!!


På väg hem från Turkiet (äntligen)...vilken resa!! (sorry för bilden!!)

Kommentarer
Postat av: Elin

ush natalie ush på dig att skriva så fint att jag börjar tåras! :') Älskar dig!!!! <3

2010-12-11 @ 22:44:56
URL: http://dollyblossom.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag förlåter dig kanske för bilden x)

2010-12-11 @ 22:45:35
URL: http://dollyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0