Tisdag...

Sitter och försöker komma på ursäkter så jag slipper ta tag i allt som måste göras idag. Det är ju så mycket lättare att skjuta upp allting till en annan gång. Jag lovade Johan att börja gå igenom lite saker men jag har ingen lust. Det är mycket roligare att sitta vid datorn och tro att jag är proffs på att sjunga, haha!

Johan orkar inte prata om det men jag tycker det är så roligt att jag börjat prata med mig själv. Bröllop. Jag lovade min kompis Elin att hon ska få sjunga på vårt bröllop men då måste man veta vilken låt det ska vara. Så det är en av mina ursäkter just nu. Även om bröllopsplaner inte ens är aktuellt måste jag ha någonting att göra! ;)

Ska sätta mig i solen en stund och planera ett bröllop som inte ska bli av på ett bra tag! (jag vet, jag är knasig men säg något jag inte vet)

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0