Warszawa dag 1&2

Självklart skulle vårt plan vara försenat från Skavsta. Det slår ta mig tusan aldrig fel...
Efter en timmes väntan så kom vi iväg. Allt för att flyga i 1h 15min. Man hinner knappt lyfta innan man ska landa. Haha! Hur skönt som helst. I alla fall så började det inte på bästa sätt men det blev ju knappast bättre på flyget. En polack satt på min plats och vägrade flytta på sig. Han skulle absolut sitta vid fönster. Dumsnut!! Jag orkade inte tjafsa utan satte mig i mitten och tog över hela armstödet så han fick sitta obekvämt. 

Första kvällen så sprang vi inne i gallerian Złote Tarasy. Vi hittade Bath&BodyWorks och gick bananas därinne. T.o.m Johan följde med på min glädjevåg!

Middagen tog vi på Moulin Rouge.

Igår så hade jag bokat in oss på en guidad tur i gamla delen av Warszawa. Har vi åkt hit kan vi lika gärna lära oss lite om Warszawas historia. Vädret var inte det bästa men det gick bra ändå.
Vår guide! 

Vi står bredvid slottet och har fotbollsarenan i bakgrunden.

Sedan avslutade vi dagen med lite shopping i Arkadia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0