Elitseriepremiär!!

Trampade hem som en tok i mini-stormen för att hinna hem till matchen. Att cykla fort, gravid, i stormen var ingen bra kombo för nu sitter jag fast i soffan men jag hann ialla fall hem till den tredje perioden.

Killarna förlorade med 2-0 men av det jag såg av den tredje perioden så kan jag inte påstå att de gjorde en dålig match. Bra kämpat!
(Får se hur det blir med att skaffa Canal+ för att kunna se matcherna hemma när jag inte kan vara i ishallen. En viss kommentator är så fruktansvärt bitter att jag i värsta fall få titta utan ljud...)


I had to go like crazy on my bike from work so I could see the last period of the game with Förlunda and Lakers. The wind is crazy!! (not a good combo if you´re pregnant too)
They lost with 2-0 but played good for being their first game in the Elitserie.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0