Veckan vi väntat på

Då var det måndag och veckan vi väntat på är här. Kvalet ska starta och mina nerver kommer sättas på prov ordentligt!! 

Johan har tränat på som vanligt så jag är skitnervös över det också. Inte lätt att vara jag inte.

Ska även jobba i helgen så det blir att stressa till ishallen på lördag. Det kanske är lika bra att jag inte är där från start. Hehe

Har även börjat få lite vårfeeling nu. Medan Bella tränade fotboll så tog jag mig en promenad till Plantagen för att kolla lite på växter och kanske hitta något till hemmet. Har blivit lite sugen på att fixa något på balkongen men har inte kommit underfund med vad. Måste kolla runt lite mer innan jag bestämmer mig.

Dags att sova nu så man orkar med morgondagen. Josefine sover i sin egna säng nu (jippie!) men det gör även att hon vaknar mellan 5.30 och 6....

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0