Ge mig styrka!

Jag försöker verkligen samla alla mina krafter till att orka allt i vår vardag. Det är så mycket i huvudet samtidigt som allt runtomkring måste skötas. Städning, matlagning, lek, hundpromenader...


Just nu skulle jag vara vilja ta mitt pick å pack och åka iväg några dagar. Att bara vara. Att t.ex kunna läsa ut en bok utan att behöva stressa eller lägga tillbaka den i hyllan som en dammuppsamlare. Att bara få vara utan en massa måsten. Bara för en stund.

I lördags var jag och Johan på Pinchos. Vi är så dåliga på att prova nya ställen så då passade vi på- utan barn!
Maten var god och drinkarna ännu godare.

Vi åkte faktiskt hem direkt efteråt då Johans pappa skulle upp tidigt för att jobba. Vi såg Gladiatorerna med Bella och fick sedan någon timme för oss själva framför tvn efter att hon somnat. Lite ost och kex med ett glas vin fick avsluta kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0