Sala Comedy Club

Johan tog med mig till Sala (jag hade ingen aning om vad han hittat på men var glad över att vi fick tid för oss själva) för att gå på deras Comedy Club. Hasse Brontén var huvudnumret.
Jag ska vara helt ärlig och erkänna att han aldrig varit en av mina favoritkomiker men idag fick han mig att ändra åsikt. Jag skrattade så jag grät!
Hasse är mycket roligare när han kör solo och utan några direktiv.

Även en komiker vid namn Janne Lindskog var där och han var också hur rolig som helst! En norrlänning som verkligen kunde bjuda på sig själv.

Jag är inte lätt att överraska (då jag är ett kontrollfreak) så när Johan lyckas så ska han ha stor cred för det. Vem vet, jag kanske börjar gilla överraskningar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0