2:a vinsten!

Ärligt talat så är det inte alls lika roligt att titta på hockey när inte Johan spelar.  Men å andra sidan så är jag hur lugn som helst (för i vanliga fall är jag ett nervvrak!) 
Starten på denna säsong har varit betydligt bättre och det är riktigt skönt. Förra säsongen så började man fundera vad sjutton det var som hände...

Det är fortfarande många matcher kvar och det brukar vara efter jul som man märker vilka lag som drar iväg lite i toppen. Det är dit jag längtar som mest!
Då det börjar bli riktigt allvarligt. Det blir mörkt alldeles för tidigt, det är massor med snö ute och man känner en julkänsla som smyger sig på. Dit längtar jag just nu. (Och en karl som är på g tillbaka- om vi har tur!)
Ge mig vinter!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0