Snart v.22

Vi gick alla upp tidigt idag. Bella skulle hem till mamma och Johan hade tidig träning innan resan till Tingsryd. Själv gick jag och lade mig igen så fort båda klivit ut genom dörren. Att återfå krafterna efter helgen tar visst längre tid än jag hoppats. 

Så fram tills nu har det varit rätt lugnt. Jag har städat lite i alla rum, glott lite på tv, sorterat ut gamla kläder och ligger just nu i sängen och tittar på magen som "bubblar".
Fast jag, på fredag, går in i vecka 22 så har jag lite svårt att ta in allt. Det var ett tag sedan jag var gravid så just nu känns allt som nytt. Spännande men samtidigt lite skrämmande.
Lilla pyret där inne som sparkar mer och mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0