Vintern är här!

Det gick verkligen från att vara några grader plus ute till minus 4-5 på en dag! Nu blev det helt plötsligt vinter (med ett snöfall so far)
Mig gör det ingenting. Jag tar gärna vintern nu och våren i mars. Jag hoppas på att det blir så i alla fall..

Inte en dag är tom i almanackan på det här året. Jag förstår inte hur vi kan få så mycket att göra?! Varje dag har någon form av aktivitet/händelse. Men det kanske är lika bra att allt sker nu för i januari-februari kommer jag nog inte ha möjlighet att göra allt.

Vi hann ner på julskyltningen, på stan, en liten snabbis igår. Bella fick köra lite bil, fiska ett godsedjur och spela på chokladhjulet.

Lördagen bestod av Bellas fotbollsträning och på kvällen så blev det bowling och middag på stan med tjejerna för att fira Malins 30-års entré! 
Födelsedagstjejen!
Sedan ska jag passa på att skryta lite med att jag vann bowlingen efter en full omgång. Det kommer nog aldrig att ske igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0