Usch, fy och blä!!

Gick och lade mig med en irriterande känsla igår. Vaknade med samma känsla...
Ibland har man skitperioder i sitt liv. Jag har en nu. Hur då?!, tänker ni säkert nu. Ni ska ju snart gifta er! Det borde vara den bästa tiden i ert liv! 
Jo, visst men jag har ändå en irriterande känsla i kroppen.

Har ni inte haft det förut? När man inte riktigt kan sätta fingret på det men ni vet att den är där?
Det roliga är att jag har stenkoll på mina skitperioder så egentligen borde jag lärt mig hantera dem. Jag vet hur jag blir men vet också att det alltid slutar bra. Man måste bara få gå igenom fasen och rensa ut all "skit" så att säga. (Vad jag saknar boxningen dessa perioder!!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0