Min möhippa!!

Allt började med ett gäng tjejer som stormar in i lägenheten, knyter en scarf runt huvudet och sätter på mig ytterkläderna.

På väg mot hemlig destination!

Sedan åkte vi bil en stund innan jag fick gå en bra bit (i min värld) tills jag fick ta av scarfen och insåg att vi var på spa! Yasuragi, Hasseludden. Här skulle vi finna vårt inre lugn. (Haha!)

Det var behandlingar, bad, skrubb ja you name it! 
Kvällen bestod av fiskspa, drinkar och supergod mat. Det var bland det godaste jag ätit på länge!


Sake!! 


TACK tjejer för två underbara dagar!! Så roligt!!
Nu laddar vi om till nästa lördag för då är det bröllop!!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Åh, så kul!

2015-05-23 @ 12:39:09
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0