Genrep

Både jag och Johan är nog fortfarande lite i chock efter Bellas genrep på dansen. Någonstans i all information, på sista lektionen, så sades det att de yngsta inte behövde komma på genrepet. Det hade jag missat!! Oops...

Vi åkte dit och fick reda på att vi egentligen inte hade behövt komma. Vi skulle ha biljetter så det var i alla fall inte förgäves. För att komma till saken- Bella fick dansa på genrepet inför ca 50 barn och 15 vuxna. Helt själv med sin danslärare!! Vi trodde aldrig hon skulle våga det.

Hon var helt lyrisk efteråt då hon fick massor med applåder och skrek "alla tittade på mig när jag dansade!!". En riktigt nöjd unge och stolta föräldrar kunde sedan åka hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0