Utmattad

Är inte alls på humör för att kliva upp ur sängen. Jag är helt utmattad, både i kropp och knopp. 
Jag kan inte förstå hur det kan svänga så mycket i killarnas matcher. När det ena momenten fungerar så ska något annat falera. Varför?!

Av vad jag förstått så är det här ett återkommande "problem" Västerås haft tidigare. När de väl kommer hit så tar det stopp. Tråkigt att det ska vara så...

Men efter matchen igår så hoppas jag innerligt att killarna har lite krafter kvar till att motbevisa alla. Att vinna hemma på söndag skulle kunna ge extra energi. Jag vill verkligen inte se ett lag som bara lägger sig ned och "dör". 
Igår såg det ut på många som att de gett upp- för att det var det enklaste alternativet. 
Det gör mig faktiskt irriterad. Vi har inte bara fått en chans, utan två...

Man kan spekulera i evigheter om man vill men jag tänker ta mig till hallen på söndag. Jag tänker heja på dem, som alla andra matcher, och hoppas de alla tar sig i kragen och krigar in i det sista!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0