Tomhet...

Åh, jag är arg, ledsen, irriterad och så trött i huvud och kropp. Luften gick ur mig helt och jag känner en tomhet. Om jag känner så här- hur är det då med killarna?

Matchen:
Alldeles för många individuella misstag. Passivt spel efter det tidiga målet.
För få spelare som kan göra mål just nu.

Fransson var grym i mål idag.
Johan gjorde en riktigt bra match.
Några spelare kämpar konstant men får inte till det där sista som behövs.
#trustindustin men det behövs fler!!

Idag tänker jag inte gnälla på domaren, för jämfört med sist, så var det mycket bättre ikväll. 
Sedan önskar jag om folk kunde sluta vara såna gnällspikar. Jisses, att vissa orkar. Vad hjälper det?

Killarna är redan på väg hem. Nu måste de få vila ordentligt för att sedan ladda om inför "andra chansen". Då jäklar ska det spelas som aldrig förr och vi ska ha en SHL plats!!
Han har gjort det en gång förut och ska ta mig tusan lyckas igen! Nästa SHL plats är vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0