Bröllopsbilder!!!

Äntligen har vi fått bilderna från bröllopet!! Satt i två timmar och gick igenom alla bilder. Så roligt att äntligen få se hur de blev. Jag tänkte att jag delar med mig utav några...

Med tanke på hur vädret blev (och att vi fick ändra om alla fotoplaner) så blev vi riktigt nöjda över att få någon bild utomhus. Man kan inte tro att regnet öser ner medan vi står under paraplyt.

Utgången hade planerats att vara utomhus med band och ris men då det fick ändras, pga regnet, så tog vi det inne i kyrkan (utan ris)

Älskar hur de små hjärtbladen som Bella kastade nästan lyser på den röda mattan!


Vi hade även fixat små armband med N❤️J som vi knöt alla namnskyltar på. Vi tänkte mest ha dem som en rolig grej men alla bar sina armband under kvällen. 
(Vi fick ett bildbevis från Catarina och hennes dotter att de användes)

Jag ville gärna ha några bilder i svartvitt men med en liten touch av "äldre bild". Denna på våra ringar blev perfekt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0