Vinst mot Vita Hästen

Tänk- ibland går resultaten ens väg. Det är inte ofta det händer samtidigt som vi gör vårt jobb! Så himla skönt med en seger och ännu bättre för mina nerver (för ikväll)

Jag har börjat inse att min blåsa inte klarar av detta! Nu är hela kroppen nervös, haha! 
Det är inte många matcher kvar så nu gäller det att fortsätta på samma spår och hoppas att de andra lagen också gör sitt jobb (allt till vår fördel)

Nu blir det vila i helgen så vi båda klarar av nästa vecka.

När Växjö gick upp till SHL hann jag aldrig vara så här nervös. Jag var gravid under den perioden så mitt fokus låg mycket mer på det än på Johans matcher. Jag börjar inse nu att det kanske var lika bra, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0