Vinst mot SSK

Denna match var jag faktiskt inte så nervös över. (Ni vet ju hur jag är med mina nerver) Jag ska inte säga att jag var kaxig men jag kände på mig att vi skulle ta hem det här. Vilket vi också gjorde!
Det är alltid lite speciellt när man möter lag Johan spelat i förut. Även om det är historia så har man alltid en annan känsla i kroppen under matcherna. För mig blir de mer spännande och viktigare med vinst. Hehe! 

Det var riktigt roligt med så mycket folk i hallen! Älskar när det blir en skön stämning. Sedan kan man diskutera stämningen vid vissa händelser på isen men den biten får domaren ta på sig. Hur svårt ska det vara att döma konsekvent EN hel match? 

Nu har familjen fått mat i magen så nu ska Johan varva ner och jag ska få Bella i säng! Det är ju en dag i morgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0